she is me (:

My photo
fifteen (: love blogging , facebook-ing , :D <3 my girlfriends !

R I N D U

lalala harini rasa free sikit sbb 3 hari cuti . tp homework belungguk mcm apa g.
yaa inilah form 4 .
sgt berbeza dgn form 3. saya dpt rasakan itu . seperti cikgu tengku ckp , sangat sangat berbeza :) thanks cikgu kerana menyedarkan saya . btw , cikgu best ! haha *promote
okay cikgu addmaths pon best dan terbaik . :)
haha just nk story .
td baca blog lee , YA ALLAH , one word , sedih ! :( betoi ckp dia . rindu nk unite balik dgn 3A5
okay baca list ni :

- rindu nk duk kelas yg sama taraf ja , sama sama malas sama sama tk buat homework sama sama meniru sama sama kena marah sama sama gosip sama sama study sama sama gelak sama sama hingaq sama sama kena aim dgn cikgu . itulah 3A5 :)

- rindu nk tgk lee dan zati tiduq sambil 'kepala bergabung' . haha tk phm sudah -___-

- rindu nk dgq haikal ruzaidie atap faris buat lawak bodooo :)

- rindu nk duduk belakang newmann , boleh tendang kerusi dia. haha sory new :)

- rindu nk dengaq anas kena boo ~

- rindu nk dengaq teacher TSS beletiaq

- rindu nk gosip gosip kutuk kutuk dgn paa chaz ayu wany rynn lee atin :)

- rindu nk kacau pa'a . haha pa'a comey :)

- rindu nk tgk lee kalut buat homework *sori lee :)

- rindu nk tgk yus ckp pelat kedah pastu gelak gelak dgn atin.

- rindu dgn cikgu aziah . seriously nk salam tgan dia . nk ckp thankyou sbb ajaq aku sej . hehe

- rindu nk kacau dania comey .

- rindu nk chong jdi monitor even aku tk rapat sgt dgn dia tp better dart si 'bontot hot' tu :P

yang paling sure rindu 3A5 !
okay bye kalau ada apa apa g , saya akan post part 2 :)



2 comments:

Liyana Noorzlee said...

aku like entry hg!
weih sedih ya Allah, seksa gila nk lps kan 3A5.

aku rindu nak buat suma tu.
aku nak kelas bodo aku balik.
xmauu kelas nih :(

nabyla. said...

ya wey btoi . aku takut duk kelas dgn bdk bdk pandai . kalau ckgu ajaq aku kdg2 mcm blur ja. :(