she is me (:

My photo
fifteen (: love blogging , facebook-ing , :D <3 my girlfriends !

result result result :)

assalamualaikum :)

okay now getaran semakin terasa *cey ayt :)
saya dapat rasakan result kesayanganku semakin hampir menari nari ke arahku ,
ish hingaq dah dah !
Sekarang saya hanya mampu berdoa dan pasrah , semoga Allah memberikan yang terbaik untuk diri saya :)
AMIN !

btw, nk ceritera siket (:
tadi punyalah excited + takot nk p habaq kat mak saya pasai hari result keluaq .
ala khamis mggu dpn :)
okay p dapuq , nk bgtau


saya : mak , result keluaq khamis mggu dpn . hehe ( sambil dok senyih :D )
mak saya : ouh mak tau dah , cuma mak terlupa nk bgtau .
saya : hah ? mak tau mana ? sapa bgtau ?
mak saya : alaa tgk berita smlm .
saya : bila mak ? awt tk dgar pon ? (muka blur)
mak saya : tgh malam semalam .
saya : ouhhh ( bru teringat mak saya tk leh tidur smlm ) hehe :)
mak saya : tk tw la hg .
saya : mak ni , ishh ! (gedik :P )



kesimpulannya - lambat nya aku dpt berita . aku bru tahu hari ni ,
tu pun atin yg bgtau . thanks atin <3



see you soon :)


No comments: