she is me (:

My photo
fifteen (: love blogging , facebook-ing , :D <3 my girlfriends !

MANGGA MUDA


hye hello bloggers (:

hahh ! tgk title tgk title , haha
okay buah ni lah yg mnjadi favourite saya dari kecik kecik dulu .
sbb pa pon tktw , cuma yg jelas saya mmg suka buah yg masam masam .
my feveret tuh . tk akan ditolak aih . gerenti ! :P
selalunya org yg berbadan dua la yg suka buah masam masam nih .
mengidam la katakan . haha
but , jgn risau saya bukan mcamtuh , saya mmg makan sejak kecil lagi . ok faham ?!

tiba tiba terimbau kembali kenangan dulu dulu time stay kt rumah tok .
ala bkn kt kampung , tp taman ja , saya tdk kampung , sedih kan ? yaa saya sedih :')
tp nk buad mcmana tok saya org moden . bhaahaha .
act , rumah yg sedang didiami tok saya sekarang , dulu rumah kami
but now kan kami dh pindah , so skarang milik tok saya ,
YA ALLAH panjangnya aku membebel ptg ptg nih :P

okay . back to the topic.
dulu dulu saya dgn kakak saya suka makan buah mangga dgn mak mak saudara saya yg lebih dikenali sbg mak tam dan mak su saya , mereka dulu single single lagi , but now dua dua dah kahwin :')
dulu mereka lah yang selalu kait buah mangga tuh untuk dicicah bersama kuah rojak ( taktaw nma pa :P )
haha nyum nyum . sdpnyaaa .
takpa stok masih ada , baru dibeli smalam . hehehe .
apa apa pon saya mmg suka makan buah mangga atau nama panggilan saya buah pelam . (:

p/s : MIMPI APA NTAH AKU TIBA TIBA DESCRIBE PASAI NIH . HAHA AKU PUNYA SUKA , OKE ?!
salam ,
bye (:


sedap sedap :)


inilah kuahnya, korang tahu kan ? (:





6 comments:

Liyana Noorzlee said...

hahaa! belakang umah tok aku banyakk!
sama! fav aku jugakk! :D

nabyla. said...

depan umah aku pon ada tp tk sdap :')
yay geng ! <3

.nina. said...

aloo.rumah lama aku dulu bayak la. rumah sekarang tadaaa :(

nabyla. said...

haha sdp kan sdp kan ?
yay ! favourite ouh <3

.nina. said...

sedap2. sangat sukaa. haha . dulu masa dok perlis selalu makan.apa tah nama dya. harum manis kot. :D

nabyla. said...

gaga aku tktw.
aku bantai makan ja :)
tp yg masam masam sdp :D