she is me (:

My photo
fifteen (: love blogging , facebook-ing , :D <3 my girlfriends !

baju rumah sukan -____-

Hey babes (:

Okay seperti yg saya katakan dlm entry sebelum ini, nk post new entry . so here we go :)

Berbalik kpd title di atas . ehem ehem , nahh next year 2011 , esk la tu. Kan pelajar smki(form 4-to-be) kena p beli buku kemarin. Beli buku tu tkpa lg. ni kena beli bju T rumah sukan. Aku rumah SULTAN so warna KUNING la . hahaha silau mata :p haa nk mengadu skit. ^^ Depa buat bju tu, nnti time latihan rumah sukan + sukantara tk bleh nk escape dh. Yaa fyi , nilah muka selalu duk escape. Sapa yg tk pernah buat kerja lari daripada larikk - escape :) Ingat syok ka nk lari depan org ramai ah? Malu gila gila gila ! -___- kalau athlete yg famous lg disanjung ramai tkpa la. Ni muka aku org pon tk kenai . buat malu rumah sukan ja oii aku dh la lari lembap gla. Haha nilah aku , aku mmg tk boleh lari, even aku kuruih kuruih keping , aku mmg tk dilahirkan untuk menjadi seorang atlet yg berjaya *ceyy ayt haha :P

Okay aku mmg lemah dlm bab sukan nih, kalau merentas desa ja terpaksa =.= merentas desa tkpa la ramai ramai , so tklah gabai-an sgt .haha sudahla tk pyh tulis pnjang pnjang , hungry mungry dh ni . nk p makan. tc syg sygs (:

Tata


2 comments:

.nina. said...

hahaha , baju ang okay la kuning,.

aq purple. maw kata pa dah?

hahaha . lg lawak.

nabyla. said...

haha kuning nih silau mata =.=